week by week

lørdag 28. februar 2009

Uke 9 Vinterferie


Da har vi hatt en uke med vinterferie, helt blottet for snø. Det var faktisk så vakkert igår 27.februar at vi fikk et snev av våren. Men når vi stod opp idag sluddet det før det begynte å regne - igjen!. Så Pc-interressen har vært dyrket intenst denne uken. Bare se på disse to nerdene mine. ;) Ungene var lei av hele vinterferien på tirsdag - så uken blir laaaang for alle. Jeg skal være ærlig og innrømme at jeg gleder meg til "vanlige" dager igjen.

2 kommentarer:

  1. Arti bilde av pc - nerdene. :-) Blir litt pc her hjemme også, spesiellt Julie er bitt av data - basillen. Er ikke mye som ligner på vår her i Trondheim, helt utrolig masse snø rundt huset...må si jeg gleder meg til våren nå.

    SvarSlett
  2. Kosligt og se sander igjen.

    du lager mye fint på nett, hvordan har du tid??

    SvarSlett